Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

ПРОЕКТУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра електронні обчислювальні машини

Інформація про роботу

Рік:
2013
Тип роботи:
Інші
Предмет:
Архітектура комп'ютерів

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» КАФЕДРА «ЕЛЕКТРОННІ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ МАШИНИ» / Пояснювальна записка до курсової роботи з дисципліни «Архітектура комп’ютерів» на тему : «ПРОЕКТУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА» Варіант №29 ВИХІДНІ ДАНІ НА ПРОЕКТУВАННЯ Варіант №29 № Розряд- ність Арифметичні Логічні Керування Прапорці    1 2 3 4 5 6 7 8  1 2 3  29 1 3 7 10 2 4 15 4 7 SF 1 2 3   Реалізація додаткових команд:Необхідно реалізувати 8 додаткових команд. Серед них 3 арифметичні, 3 логічні та 2 команди керування згідно варіанту. Команди не мають повторюватися. Арифметичні № Мнемонічнй код Зміст  3 DIV regA regB destReg Беззнакове ділення destReg=regA/regB  7 SUB regA regB destReg Віднімання : destReg=regA-regB  10 XIMUL regA regB destReg Знакове множення і обмін операндів місцями destReg=regA*regB   Логічні № Мнемонічнй код Зміст  2 XOR regA regB destReg Додавання по модулю 2: destReg=regA # regB  4 SHR regA regB destReg Логічний зсув вправо destReg=regA >> regB  15 CMPL regA regB destReg Порівняти regA regB destReg= regA < regB   Керування. Умовні переходи. № Мнемонічнй код Зміст  4 JMBE regA regB offSet Беззнакове менше/рівно if (regA<= regB) PC=PC+1+offSet  7 JML regA regB offSet Знакове менше if (regA< regB) PC=PC+1+offSet   Регістри стану: CF –регістр переносу, SF – регістр знаку, ZF – регістр 0. № Мнемонічнй код Зміст  1 CMP regA regB Порівняти regA regB і встановити прапорці СF SF ZF  regA < regB 1 1 0  regA = regB 0 0 1  regA > regB 0 0 0    2 JL offSet Перейти, якщо менше, if(SF==1)PC=offset  3 JGE offSet Перейти, якщо більше чи рівно, if(SF==0)PC=offset   АНОТАЦІЯ В даному курсовому проекті розглянено принцип дії та архітектуру прототипних варіантів CISCкомп’ютера. В цій курсовій роботі я розробив програму, яка перетворює асемблерну програму у код на мові машинних інструкцій, також розробив поведінковий симулятор результуючого машинного коду.Під час виконання курсової роботи було продемонстровано архітектуру спрощеного комп’ютера, набір і формат його інструкцій. Також до записки з курсової роботи входять додатки, з вихідними кодами програми-асемблера, симулятора і кодом тестової програми з результатами її виконання ANNOTATION In this course project viewed the principle of operation and architecture of the prototypal options CISCkomp'yutera. In this term paper I have developed a program that converts assembly language program into machine code in the instructions also developed behavioral simulator resulting machine kodu.Pid time the course work has been shown simplified architecture of a computer set and format of its instructions. It also notes with course work includes applications with source code program assembler, simulator and test program code with the results of its implementation ЗМІСТ Вступ..…………………………………………………………………...…6 Короткі теоретичні відомості………………………….………………....7 Архітектурні принципи…………………………..………………......7 Система команд…….………………………………………………….9 Способи адресації…………………………………………………......10 Аналіз принципів побудови спрощеного комп’ютера..………………...12 2.1. Структура СК до модифікації………………………………………..12 2.2. Структура СК після модифікації…………………………………….16 Фрагменти кодів програм…………………………………………………20 3.1. Фрагменти кодів Асемблера………………………………………….20 3.2. Фрагменти кодів Симулятора………………………………………...23 3.3 Результати роботи програм……...…………………………….……...27 Висновок……………..……………………………………………………..38 Список використаної літератури.………………………………………....39 Додаток І (текст програми асемблера)……………………………………40 Додаток ІІ (текст програми симулятора)……………….………………...46 ВСТУП CISC (англ. ComplexInstructionSetComputer — комп'ютер зі складним набором команд) — це архітектура системи команд, в якій більшість команд є комплексними, тобто реалізують певний набір простіших інструкцій процесора або шляхом зіставлення з кожною CISC-коман...
Антиботан аватар за замовчуванням

20.05.2013 22:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини